Bestellen:

Wanneer komen jullie in….?

We publiceren onze planning zo gauw die bekend is op onze Facebookpagina. Daar vindt u wanneer we waar komen. Staat de plaats van uw keuze er niet bij dan komen we daar deze periode niet. Mogelijk komen we daar bij een nieuwe planning wel weer. 

Waarom komen jullie niet (meer) in…?

We zijn een snel groeiend bedrijf en proberen onze routes te verdelen door Nederland en België. Onze routes worden met zorg samengesteld en kunnen wisselen. U vindt onze routes hier.

Hoe kan ik bestellen?

Via onze website www.megafoodstunter.nl.

  • Log in via het menu. Nog geen inloggegevens? Dan maakt u deze aan tijdens het plaatsen van uw eerste bestelling.
  • Druk op locatie voor de agenda.
  • Vind uw locatie en druk op de knop reserveren.
  • Selecteer de route waar uw locatie bij staat.
  • Selecteer uw afhaalplek.
  • Klik op reserveren.
  • Klik op reservering bevestigen.

U krijgt dan meteen een bestelnummer en het adres van ophalen te zien.

Hoe kan ik annuleren?

Door op onze website www.megafoodstunter.nl in te loggen kunt u uw bestelling aanpassen of annuleren.

Hoe weet ik of er plek is in de plaats van mijn keuze?

Het woordje VOL achter de datum betekent dat de route voor die dag vol zit.

Ik vind nergens een adres waar er wordt geleverd. Hoe kom ik daar achter?

Als u heeft besteld krijgt u een bevestigingsmail met reserveringsnummer. Deze krijgt u ook tijdens het bestel proces. Daarin vindt u ook het adres waar onze vrachtwagen stopt.

Ik heb geen bestelnummer of adres gekregen per e-mail.

De route die u hebt gekozen is vol of u heeft niet op ‘bevestig bestelling’ geklikt.

Ik ben mijn bestelnummer vergeten.

Onder dashboard op de website vind u de knop bestellingen. Daar ziet u een overzicht van uw bestellingen staan.

Hoe moet ik betalen?

U betaalt contant aan de chauffeur.

Kan ik ook pinnen?

Nee, er kan alleen contant betaald worden aan de chauffeur.

Het komt voor dat er op de dag zelf pakketten overblijven omdat mensen hun bestelling niet komen ophalen. We plaatsen op onze Facebookpagina dan een bericht waar en hoe laat er pakketten over zijn. Via een direct bericht via Facebook kunt u dan aangeven dat u een pakket wilt afhalen.

Waarom stopt de vrachtwagen overal maar zo kort?

Onze routes zijn efficiënt ingedeeld om zoveel mogelijk mensen op een dag van een pakket te kunnen voorzien. Onze chauffeur stopt om de pakketten uit te laden en het geld in ontvangst te nemen. U heeft dan de tijd om het pakket naar uw auto te brengen.

De vrachtwagen is er nog niet, het is wel tijd. Sta ik wel goed?

Als u op de aangegeven locatie staat, blijft u dan vooral wachten. U kunt op onze Facebookpagina zien of onze chauffeur een vertraging heeft opgelopen.

Ik wil mijn pakket op een andere locatie ophalen dan ik heb gereserveerd, kan dat?

Als de andere locatie op dezelfde dag en dezelfde route is, kunt u gewoon naar de andere locatie toe gaan. De chauffeur heeft u reserveringsnummer. Als u naar een andere dag wilt, dan moet u opnieuw reserveren. We vragen u ook om dan de bestelling van de eerste locatie te annuleren.

Vanaf hoeveel pakketten bezorgen jullie aan huis?

Vanaf 8 pakketten (1200 kilo) bezorgen we aan huis. Uw adres moet hiervoor wel in de buurt van een bestaande route zijn en goed bereikbaar voor onze grote vrachtwagen.

Vanaf hoeveel pakketten kan mijn plaats opgenomen worden in de route?

Vanaf 6 bestellingen kunnen we uw plaats opnemen in onze route. Uw plaats moet hiervoor wel in de buurt van een bestaande route zijn en goed bereikbaar voor onze grote vrachtwagen.

 

Producten:

Wat zit er in een pakket?

Dit verschilt per dag en zelfs per kar in de vrachtwagen. Dit is afhankelijk van het aanbod wat we in kunnen kopen. Om die reden kunnen we niet aangeven wat er in een pakket zit en of u een bepaald product bij uw bestelling gaat krijgen.

Op onze Facebookpagina delen fans soms wat ze in hun pakket hadden. Op onze website vindt u filmpjes van vloggers. Deze zijn op dit moment nog van de 100 kilo pakketten, deze zijn nu vervangen door 150 kilo.

Het lijkt er op dat alle pakketten verschillend zijn, hoe kan dat?

Al onze pakketten zijn 150 kilo voor € 150. Wat we leveren verschilt per dag en zelfs per kar in de vrachtwagen. Dit is afhankelijk van het aanbod wat we in kunnen kopen. Om die reden kunnen we niet aangeven wat er in een pakket zit en of u een bepaald product bij uw bestelling gaat krijgen.

Kan ik kiezen wat ik krijg?

Nee, dit kan niet. Al onze pakketten zijn divers en worden met zorg samen gesteld.

Hebben jullie een halal pakket?

Nee, al onze pakketten zijn divers samengesteld.

Is er een pakket wat rekening houdt met mijn dieet? (denk aan lactose vrij, geen varkensvlees, geen broodproducten)

Nee, al onze pakketten zijn divers samengesteld.

Ik wil minder kilo’s afnemen, kan dat?

Nee, dit kan niet. We leveren pakketten van 150 kilo voor € 150. Als dit teveel voor u is, kunt u mogelijk delen met iemand in uw omgeving. Hiervoor hebben we een deelpagina aangemaakt op Facebook.

Waar komen de producten vandaan?

We kopen direct bij de producent groot in. Deze producten zijn van uitstekende kwaliteit maar voldoet niet aan de afspraken die de leverancier wilt.

Denkt u hierbij aan een hamburger die 90 gram moeten zijn en maar 85 gram is.

Een broodje wat 19 cm is in plaats van 17 cm.

Het kan ook gaan om seizoen producten.

Door supermarkten geannuleerde bestellingen.

Producten in een ‘oude’ verpakking enz.

Al onze producten voldoen aan de Europees vastgestelde eisen met betrekking tot Voedselveiligheid.

Ik heb een klacht over een product in mijn pakket.

U kunt via Facebook een direct bericht sturen naar onze klantenservice. Ze zullen uw klacht aannemen en met u naar een oplossing zoeken.

Hoe groot moet een vriezer zijn voor 150 kilo bevroren producten?

Dit verschilt per aanbod van de kar, bepaalde producten hebben meer volume, bijvoorbeeld brood. Gemiddeld genomen is een vrieskist van 600 liter voldoende.

Er zit geen bereidingswijze bij mijn product. Hoe weet ik hoe ik het moet bereiden?

Kijkt u eens op onze Facebookpagina. Vragen die over producten die veel gesteld worden beantwoorden we hier. Ook medegebruikers plaatsen hier tips.

Ik heb een vraag over mijn product.

Kijkt u eens op onze Facebookpagina. Vragen die over producten die veel gesteld worden beantwoorden we hier. Ook medegebruikers plaatsen hier tips.

Ik wil mijn pakket delen maar weet niet met wie. Weten jullie iemand?

U kunt een oproep plaatsen op onze Facebookpagina bij uw provincie.

Wanneer en hoe zijn jullie bereikbaar?

Op maandag tot en met vrijdag tussen negen en vier uur reageren we op berichten die via onze Facebookpagina, knop berichten, worden verstuurd. Graag vragen we u om eerst deze FAQ te lezen omdat hier al veel antwoorden staan.

Waarom reageren jullie niet op mijn vraag?

Op maandag tot en met vrijdag tussen negen en vier uur reageren we op berichten die via onze Facebookpagina, knop berichten, worden verstuurd. Reacties aan ons onder berichten kunnen we helaas niet altijd beantwoorden. We krijgen honderden berichten per dag en kunnen dus niet op alle vragen reageren.

Graag eerst deze FAQ lezen omdat hier al veel antwoorden staan.

Waar vind ik jullie?

We hebben geen winkels, maar toeren 7 dagen per week door heel Nederland en België met de vrachtwagen.

Ik organiseer een grote barbecue, een feest enz. Kan ik bij jullie bestellen?

Vanaf 150 personen kunnen we iets voor u betekenen. U kunt contact met ons opnemen via onze Facebookpagina 

Ik wil een vlog maken over jullie producten kan dat?

U kunt zich via onze website aanmelden.