Bestelproces en algemene vragen:

 

Hoe kan ik bestellen?

U kunt online uw bestelling plaatsen via www.megafoodstunter.nl. Nadat u besteld heeft, kunt u een keuze maken voor Thuisbezorgen, een locatie op een route waar u uw producten afhaalt bij onze vrachtwagen of het afhalen van uw producten bij onze opslaglocatie in Apeldoorn (elke vrijdag tussen 12.00 en 12.30 uur). Voor al deze 3 opties moet u vooraf bestellen, hiervoor heeft u een account nodig. Hieronder wordt stapsgewijs uitgelegd hoe u dit kunt doen.

Hoe maak ik een account aan?

1. Ga naar www.megafoodstunter.nl

2. Klik rechts bovenin op ‘Inloggen’

 

3. Hier klikt u op ‘NOG GEEN KLANT? KLIK HIER!’.

nog-geen-klant-klik-hier

4. Op de volgende pagina, vult u al uw gegevens in. Let op dat u alles goed invult.

5. Heeft u al uw gegevens gecontroleerd? Klik dan op ‘REGISTREREN’.

6. Er wordt een email naar het ingevulde e-mailadres gestuurd omtrent de registratie.

In deze mail klikt u op ‘E-mail adres verifiëren’. U komt dan weer terug op onze home pagina.

Online bestelling plaatsen

1. Klik op assortiment.

assortiment-knop-megafoodstunter

2. Kies de aanbieding die u wilt bestellen en klik hier op.

U krijgt nu een pagina te zien met alleen de aanbieding die u wilt bestellen.

3. Bij ‘Hoeveelheid:’ geeft u aan hoeveel keer u deze aanbieding wilt bestellen. Dit kan middels de + en -.

4. Als u het gewenste aantal heeft ingevuld, klikt u op ‘IN WINKELWAGEN’. Uw winkelwagentjes opent zich dan automatisch.

5. Wilt u nog een aanbieding toevoegen aan uw online winkelwagentje? Klik dan op ‘VERDER WINKELEN’.

6. Als u alles in uw winkelwagentje heeft wat u wilt bestellen, klikt u op ‘BESTELLEN’.

7. U komt op de bestelpagina terecht. Lees de informatie goed door en controleer uw bestelling. Hierna kan deze niet meer worden aangepast.

8. Wilt u uw bestelling nog aanpassen? Dat kan, u klikt eenvoudig op ‘BESTELLING AANPASSEN’.

9. Let op! Het adres wat hier staat, wordt ook gebruikt in ons systeem voor de thuisbezorging.

Wilt u dit adres (of andere gegevens) aanpassen? Dat doet u door rechts boven in op het poppetje te klikken.
(Het icoon is alleen zichtbaar waarna u heeft ingelogd).

mijn-account-icoon-megafoodstunter

Via klantgegevens kunt u uw gegevens aanpassen. Vergeet niet op ‘Bijwerken’ te klikken.

klantgegevens-megafoodstunter

10. Wanneer de bestelling klopt en uw gegevens in orde zijn, selecteert u een route of bezorgdatum. U klikt op de witte balk en er ontstaat een klein menu.

  • Wanneer u kiest voor Apeldoorn, betekent dit dat u op die datum uw bestelling afhaalt bij onze opslaglocatie in Apeldoorn, tussen 12.00 en 12.30 uur (tenzij anders vermeldt in uw bevestigingsmail).
  • Wanneer u kiest voor een datum en provincie met Bezorging erachter, houdt dit een thuisbezorging in. U hoeft dan geen plek te kiezen waar u wilt komen afhalen. Wij gebruiken uw adres dat links in beeld staat.
  • Wanneer u kiest voor een datum met alleen maar plaatsnamen (anders dan Apeldoorn), gaat dit om het afhalen van uw bestelling bij onze vrachtwagen. Onze vrachtwagen komt die dag op verschillende locaties. In de witte balk eronder kunt u een locatie kiezen waar onze vrachtwagen die dag komt en waar u dus ook uw bestelling afhaalt. De tijd en de exacte locatie krijgt u via uw mail binnen.

selecteer-route-megafoodstunter

 

  • Als een keuze heeft gemaakt tussen bovenstaande 3 opties en eventueel een locatie heeft gekozen, vragen wij u om aan te vinken dat u heeft begrepen dat er niet gepind kan worden en dat u dus contant betaald. Achter de zin staat een klein grijs vierkantje waar u op kunt klikken, er komt dan een vinkje in te staan.
  • Hierna klikt u op ‘BESTELLING BEVESTIGEN’.
  • Er komt dan een overzicht in beeld van uw bestelling. Hier leest u ook uw bestelnummer, deze is belangrijk. U hoeft hem niet te onthouden, want deze mailen wij u ook.
  • Eventueel staat het afhaaladres ook genoteerd met extra instructies. De extra instructies mailen wij niet na, dus onthoudt u deze goed!
  • U ontvangt ook een mail van uw bestelling met: overzicht van uw bestelling, uw bestelnummer en uw afhaaladres (indien nodig).
  • Wanneer u uw bestelling ontvangt (bezorging of afhaling) laat u deze mail en/of uw bezorgnummer zien. Dit kan zowel digitaal als op papier. Wanneer u geen mail of bezorgnummer heeft, kunnen wij u niet uw bestelling meegeven!

order-bevestiging-megafoodstunter

 

Bestelling annuleren
  1. U logt in (of u bent al ingelogd) en gaat naar uw klantgegevens.
    klantgegevens-megafoodstunter
  2. Hier klikt u op Bestellingen. Dit is een overzicht van wat u heeft besteld.
  3. Links onderin vind u een knop met ‘Bestelling Annuleren’. Wanneer u hier op klikt, annuleert u uw bestelling. Er komt een melding in beeld dat u uw bestelling heeft geannuleerd en dat u dus nog geen bestellingen heeft.
    bestelling-annuleren
  4. Tot slot krijgt u een bevestiging per mail.
Waarom krijg ik geen bevestigingsmails van jullie?

Dit kan meerdere oorzaken hebben.

Ten eerste kunnen onze mails in uw spambox/ongewenste email box terecht zijn gekomen.

Ten tweede kan het zijn dat u een typefoutje heeft gemaakt bij het intypen van uw e-mailadres.

Ten derde krijgt u ook geen mails als u niet op ‘bevestigen’ klikt.

Wat moet ik doen als ik mijn ordernummer kwijt ben?

Dit nummer kunt u terug vinden in een email. Deze heeft als onderwerp: Mega Food Stunter – Uw bestelling: nummer op datum. Dit mailtje krijgt u zodra u op bestelling bevestigen hebt geklikt.

Tevens is uw nummer ook terug te vinden als u inlogt op onze website. Deze vind u via Bestellingen.

bestellingen-mijn-account

Hoe moet ik betalen?

Tot op heden kunt u alleen contant bij ons betalen. U rekent dan af met de chauffeur.

U kunt niet pinnen!

We zijn hard bezig om ook andere mogelijkheden te bieden, zoals: Ideal, Afterpay en pinnen ‘aan de deur’.

Hoe kan ik jullie het beste bereiken?

Wij zijn het best bereikbaar via Facebook. Stuurt u ons gerust een berichtje!

Elke werkdag zijn wij aanwezig van 10 tot 16 uur. Ons streven is om u binnen 3 werkdagen een reactie te geven. Echter krijgen wij dagelijks veel vragen binnen en het vergt het tijd om alles goed uit te zoeken. Wij vragen dan ook om uw geduld, wanneer u niet direct antwoord heeft.

 

Heeft u een vraag? Op deze pagina (FAQ) zijn de meeste gestelde vragen al voor u beantwoord.

Uw vraag staat er waarschijnlijk ook tussen.

Afhaling bij de vrachtwagen

Sta ik wel op de goede plek?

De locatie en tijd vind u terug in de bevestigingsmail van uw bestelling. Als u op de aangegeven locatie staat op het aangegeven tijdstip, wacht u dan even geduldig. Het kan zijn dat de chauffeur wat vertraging heeft opgelopen. Op onze facebookpagina houden we u op de hoogte.

Kan ik mijn bestelling ook op een andere locatie afhalen?

Dit is alleen mogelijk wanneer de andere locatie op dezelfde dag en dezelfde route is. U kunt dan gewoon naar de andere locatie toe gaan en uw bestelnummer daar laten zien. Als u naar een andere dag wilt of de locatie zit niet op de route, vragen we uw bestelling te annuleren en opnieuw te reserveren voor de gewenste dag en locatie. Voor de thuisbezorging is het niet mogelijk om de locatie aan te passen.

Afhaling in Apeldoorn

Hoe werkt deze manier van afhalen?

Als u tijdens het bestellen op afhalen in Apeldoorn hebt gekozen, krijgt u hiervan een bevestiging op de mail van uw bestelling. Hierin staat uw bestelnummer, datum en tijdstip dat u uw bestelling kan afhalen in Apeldoorn. Over het algemeen kunt u elke vrijdag tussen 12 en 12.30 uur uw bestelling afhalen. Het adres is altijd: Nagelpoelweg 5, 7333 NZ, Apeldoorn.

Het is belangrijk dat u uw bestelmail en/of bestelnummer kunt laten zien. Wanneer u geen mail of bezorgnummer heeft, kunnen wij u niet uw bestelling meegeven!

Thuisbezorging

Hoe werkt deze manier?

Wanneer u kiest voor een thuisbezorging, wordt uw bestelling aan huis bezorgd. We gebruiken het adres dat u heeft ingevuld onder ‘Klantgegevens’.

Onze chauffeurs komen tot aan de eerste deur. Zij hebben instructies dat ze niet zo maar bij u naar binnen mogen komen.

Tot hoe laat kan ik nog bestellen?

U kunt tot 15:00 uur ’s middags bestellen en dan heeft u het nog dezelfde dag in huis. Mits uw provincie voor de dag ingepland staat.

Wat moet ik doen als ik niet thuis ben?

Onze chauffeurs bellen een halfuur van te voren. Mocht u dan niet thuis zijn, kunt u iemand anders vragen om de bestelling in ontvangst te nemen en te betalen. Door het drukke schema, heeft onze chauffeur geen tijd om naar een andere locatie te rijden.

Wanneer u niet thuis bent, nemen de chauffeurs uw bestelling weer mee naar Apeldoorn. U kunt deze dan opnieuw bestellen.

Hoe laat kan ik mijn bestelling verwachten?

De chauffeur belt een halfuur van te voren.

Kan ik de buschauffeur volgen/tracken?

Momenteel zijn we dit aan het uittesten. Doordat we in een testfase zitten, kan het zijn dat de informatie niet klopt. Wij bedanken u voor uw begrip.

Producten

Wat zit er in het 100 Kilo Verassingspakket?

Dit verschilt per dag en zelfs per rolcontainer. Het is afhankelijk van het aanbod dat we inkopen. Om die reden kunnen we niet aangeven wat er in een pakket zit en/of u een bepaald product bij uw bestelling gaat krijgen. Op onze Facebookpagina delen fans soms wat er in hun Verassingspakket zit. Tevens ziet u zo nu en dan vlogs over de Verassingspakketten. Let op! Deze zijn veelal gemaakt op het moment dat we nog Verassingspakketten van 150 kg aanboden.

Houdt u niet van verassingen? Dan hebben wij voor u ook andere aanbiedingen, waar u ziet wat u krijgt. Deze vindt u in ons assortiment.

Hebben jullie ook Hallal aanbiedingen?

Wij hebben een wisselend assortiment, dat afhankelijk is van wat wij kunnen inkopen.

Wanneer een aanbieding Hallal is, staat dit vermeldt bij de aanbieding.

Is er een aanbieding dat rekening houdt met mijn dieet?

Onze aanbiedingen worden met zorg samengesteld. Door ons wisselende assortiment is het helaas niet mogelijk om rekening te houden met uw dieet. Zodra er een aanbieding is die voldoet aan een bepaald dieet, wordt dit vermeld. Denkt u bijvoorbeeld aan hallal of vegetarisch.

Waar komen jullie producten vandaan?

Wij kopen producten van grote productiebedrijven in heel Europa. Elk bedrijf dat met voedsel werkt, heeft te maken met geannuleerde orders, foutjes in het etiket of producten die niet voldoen aan de hoge standaarden. Denk bijvoorbeeld aan een hamburger die 85 gram is in plaats van 90 gram. Wij kopen deze buitenbeentjes en ‘leftovers’ en maken er mooie aanbieding voor u van.

Wilt u als foodprofessional samen met ons voedselverspilling tegengaan binnen uw bedrijf? Neem dan gerust contact op met FROOZZOO b.v.

Voedselveiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Om te zorgen dat alles wat wij inkopen veilig is voor u om te eten, hebben wij een eigen kwaliteitsdienst en regelmatig controles vanuit de NVWA (Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit).

Er zit geen informatie op mijn product, hoe moet ik deze nu bereiden?

In de meeste gevallen vind u het etiket op de omdoos. Als u deze niet meer heeft, kunt u altijd nog een vraag stellen op onze Facebook pagina.

Vaak hebben andere fans nog wel het etiket of andere tips over hoe u het product het best kunt bereiden.

Ik wil graag mijn pakket delen met iemand, hoe doe ik dat?

Er zijn verschillende Facebook groepen waar u een oproepje kunt plaatsen. Algemene pagina: 

Mega Food Stunter

Via deze link, vindt u ook andere bestaande pagina’s voor bepaalde regio’s:

Mega Food Stunter Deel Groep

Waar kan ik jullie vinden?

Wij zijn een webshop en hebben geen winkels.

Onze opslaglocatie is in Apeldoorn (hier kunt ook aanbiedingen afhalen op bepaalde tijdstippen).

Voor extra verkoopdagen in Apeldoorn, kunt u onze Facebook pagina in de gaten houden

Ik heb een klacht, en nu?

Op werkdagen tussen 10 en 16 uur zijn we bereikbaar voor al uw vragen en klachten.

Een klacht lossen we graag op. U kunt ons een berichtje sturen naar onze Facebook pagina. Wanneer u de reden van uw klacht meldt, ontvangen wij ook graag uw bestelnummer en eventueel aangevuld met foto’s. Op die manier kunnen wij u het beste helpen.

Ons streven is om u binnen 3 werkdagen een reactie te geven. Echter krijgen wij dagelijks veel vragen binnen en het vergt tijd om alles goed uit te zoeken. Wij vragen dan ook om uw geduld, wanneer u niet direct antwoord heeft.

Heeft u een vraag? Op deze pagina (FAQ) zijn de meeste gestelde vragen al voor u beantwoord.

Uw vraag staat er waarschijnlijk ook tussen