ALGEMEEN

MegaFoodStunter biedt 3 bezorgopties aan welke u kunt kiezen tijdens het afrekenen van uw bestelling op de pagina “winkelmand”:

afhalen in Apeldoorn
Iedere vrijdag tussen 11:00 en 12:00 uur heeft u de mogelijkheid uw bestelling af te halen bij ons vrieshuis aan de Nagelpoelweg 5 te Apeldoorn.

gratis thuisbezorging 
We bieden onze gratis thuisbezorg dienst in de onderstaande regio’s aan. Let op: om de thuisbezorg dienst te kunnen selecteren, dient u ingelogd te zijn op de website en uw postcode te hebben ingevuld.

  • Nederland (excl. Waddeneilanden),
  • Belgische postcodes voor gratis thuisbezorging (minimum bestelwaarde €100,-) zijn:
    • 10, 11, 17, 18, 19
    • 30, 31, 32, 33, 34
    • 80, 82, 87, 88
    • 93, 94, 95, 96, 97, 98
  • Belgische postcodes voor gratis thuisbezorging (minimum bestelwaarde €50,-) zijn:
    • 20, 21 22, 23, 24, 25, 26, 28, 29
    • 35, 36, 37, 38, 39
    • 83
    • 90, 91, 92, 99
  • Duitsland; beperkt aantal postcodes in het Bundesland NordRhein-Westfalen.

gratis afhaalpunt
We beginnen met 2 routes voor de zaterdag en zondag. We gaan dit stapsgewijs uitbreiden naar meerdere dagen & verschillende routes:

Zaterdag:

  • 09:00-09:30 Bree Industrieterrein nabij kanaal noord 1207
  • 10:15-10:45 Genk Wolfsbergstraat nabij nummer 58
  • 11:30-12:00 Hasselt (BE) Herkenrodesingel 33 parking sporthal
  • 12:30-13:00 Sint-Truiden Ambachtslaan 3214 nabij Frubelco
  • 13:45-14:15 Beringen Lochtemanweg nabij nummer 38
  • 15:00-15:30 Lommel Paulusstraat 13 nabij rotonde Balendijk

Zondag:

  • 09:30-10:00 Tielt Lammersakker nabij nummer 13
  • 10:30-11:00 Roeselare Pildersweg nabij nummer 7
  • 11:45-12:15 Ieper Paddevijverstraat nabij nummer 55 en 57
  • 12:45-13:15 Wevelgem (Gullegem) Nijverheidslaan nabij nummer 14
  • 14:00-14:30 Waregem Pitantiestraat nabij nummer 122
  • 15:15-15:45 Oudenaarde Meersbloem 50 nabij de brug
  • 16:30-17:00 Zottegem Ballingsweg nabij nummer 7

Via onze website www.megafoodstunter.nl 

  1. Bekijk ons assortiment via de winkel pagina
  2. Plaats uw producten in uw winkelmand via de winkelmand knop
    winkelmand knop
  3. Ga verder naar Winkelmand bekijken om uw winkelmand te wijzigen of ga direct door naar Afrekenen om uw bestelling af te ronden.

U kunt uw bestelling tot 24 uur voor levering zelf annuleren in uw account op de pagina bestellingen.

U kunt ook uw bestelling annuleren door een Support Ticket aan te maken op onze klantenservice pagina.

Om u sneller van dienst te kunnen zijn kunt u de volgende stappen volgen:

  1. Log in op uw account waarop u uw bestelling heeft geplaatst.
  2. Klik vervolgens op mijn bestellingen
  3. Op de “mijn bestellingen” pagina ziet u een lijst met alle bestellingen die u geplaatst heeft. Klik op de knop “Ondersteuning krijgen” achter het bestelling dat u wilt annuleren.
  4. U word geleid naar de klantenservice pagina, hierin staan alle orders die u reeds besteld heeft. Controleer of u de juiste order heeft geselecteerd en klik vervolgens op de knop volgende.
    volgende-knop
  5. Als u de juiste order heeft geselecteerd worden de producten uit de order weergegeven.
  6. Via het volgende venster kunt u vermelden dat u uw bestelling wilt annuleren, vul deze in en klik op de knop “Ticket creëren”
    ticket-aanmaken-bestelling-annuleren-megafoodstunter
  7. Een van onze klantenservice medewerkers zal zo snel mogelijk op uw ticket reageren om uw bestelling te annuleren.LET OP! U kunt niet een of meerdere producten uit een bestelling annuleren!Als u een of meerdere producten uit een bestelling wilt annuleren dan kunnen wij via de klantenservice alleen de gehele bestelling annuleren waarna u opnieuw een order kunt plaatsen met de gewenste producten!

U kunt gemakkelijk een nieuw wachtwoord aanmaken via de volgende stappen:

  1. Ga naar de pagina; Mijn Account
  2. Klik vervolgens op de link “Uw wachtwoord vergeten?”
    wachtwoord-vergeten
  3. Voer je gebruikersnaam of e-mailadres in. Je ontvangt een link via e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.
  4. Een wachtwoord reset-email is naar je geregistreerde e-mailadres gestuurd, maar het kan enkele minuten duren voor deze in je inbox verschijnt. Wacht minimaal 10 minuten voor je nog een poging tot resetten uitvoert, (kijk ook in je spambox) Als je geen e-mail ontvangt maak een support ticket aan via onze klantenservice.
  5. Klik vervolgens op de link in de e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Reeds geplaatste bestellingen kunnen niet meer gewijzigd worden. Voor het bijbestellen van producten dient u een nieuwe bestelling te plaatsen. Beide bestellingen zullen dan op hetzelfde tijdsstip bij u afgeleverd worden. Om een product te verwijderen uit uw bestelling, dient u een verzoek in te dienen de gehele bestelling te verwijderen. U kunt vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste producten.

MegaFoodStunter biedt meerdere betaalopties, zodat er altijd een passende oplossing voor u aangeboden wordt:

 

Betalen bij bestellen

Bij het afrekenen op de website worden de betaalmethoden iDeal, Bancontact, ING Home Pay en creditcard aangeboden

Betalen bij levering (rembours)

Indien u wenst te betalen bij levering, dan selecteert u “PIN/contant bij aflevering”

Achteraf betalen

Indien u achteraf wenst te betalen, dan selecteert u “achteraf betalen” / “Klarna”

BEZORGING

  1. U ontvangt direct na plaatsing van uw bestelling automatisch een bevestigingsmail in uw mailbox. Denkt u dat u geen mail ontvangen heeft, controleer dan aub uw spam / junk mail folder in uw email programma. De bevestigingsmail wordt namelijk altijd uitgestuurd.
  2. Binnen 3 werkdagen na plaatsing van uw bestelling ontvangt u een bezorgmail met daarin de leverdag voor uw producten. Ook bevat de bezorgmail een Track & Trace link met daarin het tijdsvenster van 2 uur voor de levering van uw bestelling op de betreffende bezorgdag. Ook hier geldt: heeft u na 3 werkdagen nog geen bezorgmail ontvangen, controleer dan aub altijd uw spam / junk mail folder in uw email programma. De bezorgmail wordt namelijk altijd uitgestuurd.
  3. Mocht de leverdag onverhoopt niet passen, dan vindt u op de Track & Trace pagina een knop met een alternatieve leverdag (voor zo ver we deze kunnen aanbieden!). We kunnen vanwege de drukte niet garanderen dat iedereen een alternatieve leverdag aangeboden wordt. Indien de leverdag en de alternatieve leverdag (voor zo ver aangeboden) niet passen, dan kunt u uw bestelling annuleren door een support ticket aan te maken.
  4. 8 uur voor levering van uw bestelling ontvangt u een SMS waarin u herinnerd wordt aan de aflevering van uw bestelling. Deze service kunnen we u alleen aanbieden indien u uw mobiele nummer in uw account heeft opgeslagen. Controleer daarom altijd bij de plaatsing van uw bestelling dat uw mobiele nummer correct is ingevuld.
  5. Tot slot ontvangt u als extra service 30 minuten voor aankomst van onze bezorger een tweede SMS. Deze SMS wordt uitgestuurd op basis van de exacte locatie van onze bezorger en is daarmee de meest nauwkeurige benadering van het moment van levering.

Uiteraard doen we er alles aan om altijd uw bestelling volledig uit te leveren. Indien uw bestelling onverhoopt onvolledig geleverd wordt, dan dient u zelf een nieuwe bestelling te plaatsen voor het product dat bij de bezorging mistte. We kunnen u geen nalevering van niet geleverde producten aanbieden.

  • Als u voor uw bestelling gekozen heeft voor rembours (betaling bij aflevering, contant/PIN), dan betaalt u uiteraard alleen voor de producten die ook daadwerkelijk zijn geleverd.
  • Als u voor uw bestelling gekozen heeft voor iDeal, Bancontact, of Klarna, dan dient u een support ticket aan te maken en aan te geven welk product niet geleverd werd. Wij zullen u dan een coupon ter waarde van het missende product toesturen. Deze coupon kunt u bij uw volgende bestelling verzilveren door de code tijdens het afrekenen op de “winkelmand” pagina in te voeren.

Ook al streven we ernaar alle bestellingen altijd en volledig af te leveren, het komt voor dat een bestelling niet succesvol bezorgd kan worden.

Indien u niet thuis bent op het moment van levering of er wordt niet open gedaan, dan registreert onze bezorger dit in ons bezorgsysteem.

Om onduidelijkheden te vermijden maakt onze bezorger ook altijd een foto van uw voordeur voor zijn eigen dossier en worden zijn/haar GPS coordinaten op het afleveradres opgeslagen. Daarmee zijn discussies of onze bezorger al dan niet aanwezig was overbodig en wordt op dergelijke support tickets niet gereageerd.

Of neem contact op met onze klantenservice