Kogelbiefstuk 8x125gram *de Diepvriesman*


8 stuks
THT: 01-03-2026
Spaar 66 Punten
Kogelbiefstuk 8x125gram *de Diepvriesman*
32,90
per stuk4,11
Het product is op. Bekijk andere producten.
-
Min. bestelbedrag €25: Kosten NL €12,50 | BE €30,00
(Diepgevroren gekoeld transport! IJskoud thuisbezorgd!) - Gratis thuisbezorgd in NL v.a. €100 en België v.a. €150
- Kies zelf jouw bezorgdag uit tijdens het afrekenen!
Aantal doos per
pallet
240
- Beschrijving
- Aanvullende informatie
- Beoordelingen (0)
Beschrijving
8 x 125 gram
Zeer mals met een fijne structuur: pure verwennerij voor vleesliefhebbers.
Ingrediënten:
rundvlees.
Allergenen:
rundvlees
Bereidingswijze:
op kamertemperatuur laten komen, kruiden en goudbruin bakken.
Aanvullende informatie
| Gewicht | 1 kg |
|---|---|
| Assortiment |
Wees de eerste om “Kogelbiefstuk 8x125gram *de Diepvriesman*” te beoordelen Reactie annuleren
| Bewaar advies | Let op |
|---|
| Vriesvak -12°C: houdbaar 1 maand na aankoop. Diepvries -18°C: zie houdbaarheidsdatum. Na ontdooien niet opnieuw invriezen. Kijk, ruik, proef na de houdbaarheidsdatum. | Afbeeldingen kunnen afwijken van het werkelijke product in vorm, kleur en presentatie. |
Gerelateerde producten
-
-
SchouderKarbonade 4 kilo “Slagers Kwaliteit”
4 kgTHT: 25-03-2027Spaar 70 Punten52,9534,95per kilo8,74 -
-
Gehakt ( varkensvlees ) 4 kilo (8×500 gram) extra mals “Slagers Kwaliteit”
4 kgTHT: 07-03-2027Spaar 52 Punten49,0025,95per kilo6,49 -
-
-
Ribkarbonades Naturel 4 kilo “De Ambachtelijke Slagers Kwaliteit”
4 kgTHT: 25-03-2027Spaar 72 Punten49,9535,95per kilo8,99 -
Gehaktschnitzel Krokant ca. 110 gram 1,98 kilo
1.980 kgTHT: 02-09-2026Spaar 32 Punten29,0015,90per kilo8,03 -
-
Gebraden Gehaktstaven 5 kilo – ongeveer 50 stuks
5 kgTHT: 28-03-2027Spaar 76 Punten49,0038,–per kilo7,60
MegaFoodstunter streeft naar actuele en nauwkeurige prijs- en productinformatie. Voor de meest recente info raden we aan de verpakking te controleren.
Onze diepgevroren producten worden zorgvuldig bezorgd en blijven het best bij -18°C. Na ontdooien adviseren we om niet opnieuw in te vriezen.



















Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen.